Zwrot/wymiana

Jako konsument czujesz, że nie jesteś do końca zadowolony z zakupów? Nie ma sprawy! Rozumiemy, że zakupy przez Internet to nie jest prosta sprawa. 

Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument możesz zwrócić (odstąpić od umowy) lub wymienić zakupione u nas produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (zwrotu), muszą Państwo poinformować nas - KABAK Katarzyna Stańczak, Ciołka 8/205, 01-402 Warszawa, e-mail: zamowienia@kabak.com.pl - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ), jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail zamowienia@kabak.com.pl lub pisemnie. 

W razie zwrotu towaru, w ciągu 14 dni zwrócimy 100% poniesionych kosztów (w związku z zakupem produktów oraz przesyłką) - z wyjątkiem różnicy kosztów między najtańszą dostępną w sklepie, a wybraną przez Państwa formą płatności. Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób, co wcześniejsza wpłata środków z tytułu zawartej umowy. 

W przypadku odstąpienia prosimy o niezwłoczne (najpóźniej w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia) odesłanie zakupionych produktów na swój koszt, na adres: KABAK Katarzyna Stępska, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa. A jeżeli jako konsument chciałbyś wymienić rozmiar lub kolor? Jeżeli posiadamy produkt, który chciałbyś otrzymać w zamian zakupionego może skorzystać z formularza (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ) i wysłać go na nasz adres e-mail zamowienia@kabak.com.pl lub pisemnie. Poinformujemy Cię o możliwości wymiany. Prosimy o odesłanie zakupionych produktów na swój koszt, na adres: KABAK Katarzyna Stępska, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa. 

Możesz też w ciągu 30 dni od otrzymania produktu odesłać go do nas i dokładnie opisać co chciałbyś wymienić/zwrócić i jaka jest tego przyczyna. Jeżeli nie posiadamy produktu do wymiany, zwrócimy koszt zakupu jak w przypadku odstąpienia od umowy. Prosimy o to, byście pamiętali, że zwracane lub wymieniane produkty nie mogą mieć śladów używania. Zwrotowi lub wymianie na powyższych warunkach nie podlegają produkty przygotowane na indywidualne zamówienia (spersonalizowane) ani produkty nabyte przez przedsiębiorcę.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj