Zwrot/wymiana/reklamacja

Jako konsument czujesz, że nie jesteś do końca zadowolony z zakupów? Nie ma sprawy! Rozumiemy, że zakupy przez Internet to nie jest prosta sprawa. 

Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument możesz zwrócić (odstąpić od umowy) lub wymienić zakupione u nas produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (zwrotu), musisz poinformować nas - KABAK Katarzyna Stępska, ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa, e-mail: zamowienia@kabak.com.pl - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ), jednak nie jest to obowiązkowe. Możesz również wypełnić i przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail zamowienia@kabak.com.pl lub listownie na adres: ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa.

W razie zwrotu towaru w ciągu maks. 14 dni zwrócimy Ci 100% kosztów Twojego zamówienia z wyjątkiem kosztu odesłania produktu do nas, który zgodnie z regulaminem sklepu leży po stronie klienta. Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób, co wcześniejsza wpłata środków z tytułu zawartej umowy.

W przypadku odstąpienia prosimy o niezwłoczne (najpóźniej w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia) odesłanie zakupionych produktów na swój koszt, na adres: KABAK Katarzyna Stępska, ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa. A jeżeli jako konsument chciałbyś wymienić rozmiar lub kolor? Jeżeli posiadamy produkt, który chciałbyś otrzymać w zamian zakupionego może skorzystać z formularza wymiany (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ) i wysłać go na nasz adres e-mail zamowienia@kabak.com.pl lub pisemnie. Poinformujemy Cię o możliwości wymiany. Prosimy o odesłanie zakupionych produktów na swój koszt, na adres: KABAK Katarzyna Stępska, ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa.

Możesz też w ciągu 30 dni od otrzymania produktu odesłać go do nas i dokładnie opisać co chciałbyś wymienić/zwrócić i jaka jest tego przyczyna. Jeżeli nie posiadamy produktu do wymiany, zwrócimy koszt zakupu jak w przypadku odstąpienia od umowy. Prosimy o to, prosimy, byś pamiętał/a, że zwracane lub wymieniane produkty nie mogą mieć śladów używania. Zwrotowi lub wymianie na powyższych warunkach nie podlegają produkty przygotowane na indywidualne zamówienia (spersonalizowane).

Dokładamy wszelkich starań, by wszystkie nasze produkty były dopracowane i spełniały rygorystyczne kryteria jakości. Gdyby jednak zdarzyło się tak, że trafił do Ciebie produkt uszkodzony lub wybrakowany, możesz oczywiście złożyć reklamację. W tym celu zrób zdjęcie wady produktu, wypełnij formularz reklamacyjny (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ), a następnie wyślij do nas zdjęcie oraz formularz mailowo na adres zamowienia@kabak.com.pl. W ciągu maks. 14 dni od otrzymania Twojej wiadomości poinformujemy Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji i kolejnych krokach z nią związanych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium