Zwrot/wymiana

Jako konsument czujesz, że nie jesteś do końca zadowolony z zakupów? Nie ma sprawy! Rozumiemy, że zakupy przez Internet to nie jest prosta sprawa. 

Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument możesz zwrócić (odstąpić od umowy) lub wymienić zakupione u nas produkty w ciągu 30 dni od ich otrzymania, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (zwrotu), musisz poinformować nas - KABAK Katarzyna Stępska, ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa, e-mail: zamowienia@kabak.com.pl - o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ), jednak nie jest to obowiązkowe. Możesz również wypełnić i przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail zamowienia@kabak.com.pl lub listownie na adres: ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa.

W razie zwrotu towaru w ciągu maks. 14 dni zwrócimy Ci 100% kosztów Twojego zamówienia z wyjątkiem kosztu odesłania produktu do nas, który zgodnie z regulaminem sklepu leży po stronie klienta. Zwrot zostanie dokonany w taki sam sposób, co wcześniejsza wpłata środków z tytułu zawartej umowy.

W przypadku odstąpienia prosimy o niezwłoczne (najpóźniej w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia) odesłanie zakupionych produktów na swój koszt, na adres: KABAK Katarzyna Stępska, ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa. A jeżeli jako konsument chciałbyś wymienić rozmiar lub kolor? Jeżeli posiadamy produkt, który chciałbyś otrzymać w zamian zakupionego może skorzystać z formularza (ŚCIĄGNIJ FORMULARZ) i wysłać go na nasz adres e-mail zamowienia@kabak.com.pl lub pisemnie. Poinformujemy Cię o możliwości wymiany. Prosimy o odesłanie zakupionych produktów na swój koszt, na adres: KABAK Katarzyna Stępska, ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa.

Możesz też w ciągu 30 dni od otrzymania produktu odesłać go do nas i dokładnie opisać co chciałbyś wymienić/zwrócić i jaka jest tego przyczyna. Jeżeli nie posiadamy produktu do wymiany, zwrócimy koszt zakupu jak w przypadku odstąpienia od umowy. Prosimy o to, prosimy, byś pamiętał/a, że zwracane lub wymieniane produkty nie mogą mieć śladów używania. Zwrotowi lub wymianie na powyższych warunkach nie podlegają produkty przygotowane na indywidualne zamówienia (spersonalizowane).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium